Sen - szpital




Śniło mi się dziś że bylem w szpitalu zgubiłem spodnie i majtki tylko długa koszule tak że pół dupy zasłaniała, poszedłem do pielęgniarek mówią że nie mają spodni ale mówi jedna że ma body białe jeśli chce to może mi dać zgodziłem się one na mnie popatrzały mówią niezła z ciebie suka w tym wdzianku siadaj. Kolo nas widzimy że cię ta sytuacja podnieciła tak troszkę a mały stał jedna się nim stopa bawiła małym ale musiała wyjść zostałem z jedną siostra pomacała ładnego ogona masz chce takiego też mieć to pytam a może chcesz to mogę ci wylizać mówi chętnie ale ja mam tak samo ptaszka i chce mieć rozszerza nogi a tam jest jakaś maszynka ze skóry cipki aż 3 kutasy jej naciągało delikatnie wylizałem w koło kutasków jęczała złapała mnie za kutasa wyssała wszystkie soki po czym związała i wsadziła do szafy nigdzie pojedziesz zostaniesz z nami i tak zrobiła po czym wyszła zasnąłem, obudziłem się już w pokoju dziennym sam przywiązany do łóżka podeszła pielęgniarka i mówi twoja Pania zawiadomiliśmy mówiła że cię odwiedzi ale masz być posłuszny wobec nas po czym dała zastrzyk zrobiło się błogo słodko tylko przez mgle jakby czułem że coś ze mną robią słyszałem czy pani Doroto podoba się Pani nawet nawet wam to wyszło a to co leży no nie wiedzieliśmy co z tym zrobić co Pani sobie życzy Pani na to ugotować razem z jajami i podawać mu  jako posiłek niech się na coś mu przyda podobno jajka z kiełbasa, są odżywcze hi hi po czym znowu zasnąłem myśląc o co chodzi z tymi jajami. Obudziła mnie Pani
-  jak się czujesz ?
- Dobrze moja Pani a czemu pytasz?
Odwiązała mnie Pani
- Teraz wstań i zobacz ale powoli no parę tygodni nie wstawałeś i jeszcze parę tu będziesz. troszkę cie tu zmienili !!
spojrzałem w dół nie widziałem nic tylko piersi duże po czym Pani dała lusterko i zobaczyłem że mam cipkę i też jakby na zamek ale mała rureczka że sikać można ale bawić się nie można, Pani się uśmiechając
- Tak sobie zażyczyłam to nowość taki zameczek śliczny prawda?
 Byłem w szoku kręciło mi się w głowie, położyłem się Pani mnie przywiązała do łóżka podłączyła worek do rurki, to dla twojego dobra jesteś jeszcze słaby. I wyszła moja Pani a ja zasnąłem ....




Komentarze

  1. Czytuje te twoje posty przed snem, mort. I czasem uda się "zakodować" na perwersję;) Tyle, że wpisać się nie mogę, bo w komórce wyskakują pełne dane na koncie google. A z komputera mogę być żeńską wersją Jana Kowalskiego. I dzisiaj, po lekturze, śniło mi się, że dostałam mocne klapsy za to, że nie chciało mi się nauczyć jakiegoś programu w komputerze. I cudowne to było odczucie. Palący ból, a jednocześnie soczysty, przyjemny, jakby przenikał aż do zmysly smaku.
    A co do snu o zmianie płci - to czy ci się podobało, że nagle stałeś się kobietą? Czy nie zdążyłeś poznać tego odczucia? Pytam, bo miałam kiedyś podobny sen w drugą stronę;) I ciekawa jestem czy tobie podobala się zmiana płci?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Kropko, to jest własnie odpowiedź czy dla nas lubiących ból karą jest nagroda, czy nagroda kara, bardziej mi się wydaje że kara było by nie zareagowanie wcale, zostawienie to od tak, potem nasza konsternacja czemu tak a liczyłem na karę. Wydaje mi się że tak podobało mi się rano się obudziłem z namiotem, wogóle często śni mi się medicalsex, zmiana lub modyfikacja ciała. mort :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani