Rozważania..


Dziś przeczytałem komentarz Pani Kropki, wiec tak pomyślałem i chciałem się tą myślą podzielić z wami. O tuż to kiedyś już z moją Panią pisałem że przydał by mi się odpoczynek ale nie taki zwykły odpoczynek, w domu myśleli by że jestem gdzieś w sanatorium a ja po prostu był bym gdzieś na Dominacji 24/7  przez jakieś 2- 3 tygodnie Oczywiście Pani musiała by o wszystkim wiedzieć nad wszystkim mieć kontrole, co się działo w danym dniu i tez wyrazić zgodę, trzeba by ustalić jakiś zakres co Pani pies może u Dominującego czy Dominujących bo nikt nie twierdzi ze nie może to być para np. chodzi o to żeby był co dzień trening połączony z dieta lub nic nie jedzeniem, no nic to może za mało, może puszka psiej karmy i do tego miska pisssu żeby pies był zawsze napojony a głodny nie koniecznie może parę kg zrzucić a i się usprawnić nie jako co dziennymi obowiązkami jak i sprzątaniem czyszczeniem budów czy praniem a wieczorami jako podnóżek do oglądania filmu.
Bardzo bym chciał to z  moja Pania przeżyć ale niestety się nie da. myślę ze mogło by być to ekscytujące a jak wy czytelnicy myślicie o takim sanatorium...


Komentarze

  1. Ja też często mam takie fantazje. Zresztą sprzątanie, nago, z wykorzystaniem przy tym seksualnym, karceniem, kara za niespełnione wymagania, to jeden z wariantów. Słuzba toaletowa...;) I różne inne wizje:))) Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O toto mi chodzi proszę Pani ;) nie wiem czy bym dał radę ale fantazje rozmyślania są :)) pozdrawiam mort.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani