Nadanie imienia cz.1

Czekałem na moja Panią, wiozłem prysznic moja Pani miała być później, umyłem wc jak Pani kazała, leżałem na kanapie czekałem na moja Panią przysnąłem nawet na chwilę, po jakimś czasie Pani się pojawiła, przywitałem się jak zawszę, zaproponowałem kawę jak Pani lubi, podałem kawę Przywitałem się całując Pani buty i liżąc je też  żeby się lśniły Pani przyglądała się cierpliwie co robię.

- Dość już sa czyste teraz zajmij się stopkami masz je wylizać a potem wymasować !!

Tak też zrobiłem, zdjąłem Pani rajstopki zębami, po czym powoli zacząłem lizać Pani stópki miały świeży smak delikatne w dotyku bardziej moj pysk kluł zarostem mimo ze był rano golony, Pani sprawdziła ręką ze coś ją smyram po nodze ale nie było nic widać a już coś kluło moja Panią. wróciłem do lizania powoli jak moja Pani lubi potem zacząłem się do nich przytulać miziać można powiedzieć czasem chciałem przy nich zasnąć w tulony, odczuwałem spokój jeden się lubi przytulić do biustu inny do ciała a ja lubię do nóżek mojej Pani, lub też jakby Pani siedziała na moich barkach ale siedzi na kanapie a nóżki uda są na moich barkach całym ciężarem i Pani ściska mnie udami. Cudowne uczucie...  poczułem że odpływam.

- Nie zasypiaj mi tu !! szturchając kolanem, wybiła mnie Pani z letargu.
-Idz do WC przygotuj dla Pani.

Poszedłem jak wcześniej ustaliśmy ze wcześniej ma być czysty, wziąłem się za lizanie deski Pani weszła do wc:
- Dobry pies dokładnie ją wyliż żeby była czysta deska !! po czym Pani na deskę jeszcze splunęła wylizałem dokładnie, deskę Pani sobie siadła na wc.

- zostań posłuchaj jak Pani sika !!

Zawsze byłem fetyszysta lubiłem te dźwięki Pani i się wysikała pomyślałem szkoda że nie do mojego pyska, ale cóż nie wszystko mogę mieć co chcę Pani decyduje. Po czym Pani spłukała, wróciliśmy do pokoju.. cdn...









Komentarze

  1. Takie zwierzenia o nożkach Pani to miod na jej duszę;) Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Pani Kropko, a jak Pani nozki smakują ??

      Usuń
    2. Podobno wyśmienicie, mort;)):P Ale do tego trzeba smakosza, żeby docenił. Kropka:)

      Usuń
    3. Może mi moja Pani kiedyś pozwoli poczuć smak i zapach Pani nóżek muszę sam spróbować żeby ocenić :)) pozdrawiam Pani Kropko 😘😘

      Usuń
  2. Uważaj mort, żeby od skłądania takich propozycji, Pani Dorota języka ci nie odcięła;) Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Kropko, wątpię moja Pani jest troskliwa, o wszystkim wie i mnie zna że nic bez Niej. ja mogę deklaracje składać różne ale moja Pani wie o wszystkim i jestem transparetny, inaczej bym nie umiał. ps. moja Pani jest zbyt delikatna, sam sobie szybciej uciął xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani