Niemiec - sen

 Ehh ale sen miałem że wpadli do nas Niemcy kazał siedzieć z pochyloną głowa do dołu coś tam gadał jakaś kobieta odpowiadała potem on siadł na fotelu obok ona oskarżyła mnie że mam kupę kasy i na niej siedzę i on wziął pod moją dupę wsadzili rękę i wyjął kasę jakieś drobne i papierki roześmiał się i rzucił na podłogę i na nią te pieniądze 

-Masz Judaszu swoje grosze wyjął pistolet i zastrzelił ja po tym siadł dalej. coś tam gadał ja zamknąłem oczy nie patrząc wcale, on powiedział. 

-Odtwórz oczy popatrz siedział z wypięta dupą cała umazana jakby popuścił albo co dopiero wyjął dido po czym krzyknął. 

-Liż!! 

Lizolem raz bez zapachu smaku ale więcej nie chciałem więc ze stołu wziął paczka wytarł nim tyłek wsadził mi do pyska masz jedz zjadłem. Powiedział 

-Dobra suka pojedziesz ze mną do Niemiec...




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani