Nadanie imienia cz.3



Tak w tulony spędziłem sporo czasu moja Pani co jakiś czas piła piwo i przegryzała przekąski, czasem przekaskie, a czasem Pani niby upadła i miałem ja podnieść i zjeść. Pani się tylko uśmiechała że wiem co mam robić nie musiała wykonywać rozkazywać ty bardziej ze chyba oglądała swój ulubiony serial. A ja miałem zadanie dbanie o wygodę  mojej Pani a Pani kombinowała tak żeby mi było naj ciężej i nie wygodnie nie narzekałem, Pani wstała kazała mi Pani wstać,

Od dziś będziesz mieć na imię, inaczej jak cie zawsze wołają a będziesz mieć "mort" rozumiesz ??

- Tak moja Pani rozumiem, dziękuję.

-A wiesz dla czego??

-Nie no moja Pani dokładnie nie wiem ale coś ma wspólnego z bajka co Pani teraz ogląda,

-Tak!! Jak to twierdzi mort !! " każdy kontakt z noga, stopa to dobry kontakt nawet kopnięcia."

- Dziękuje moja Pani :*

-Ależ proszę zachowujesz się jak on to będziesz nim :))

I tak się stałem mortem w mojej  Pani oczach i znajomych Pani...

DZIĘKUJĘ moja PANI  !!!!!

Komentarze

  1. POdobają mi się te słowa: "Każdy kontakt z nogą, stopa to dobry kontakt nawet kopnięcia.":) W kontekście uległości i dominacji trafione w dziesiątkę! Czy to jest cytat z tej "bajki", którą twoja Pani oglądała? No i co to była za bajka? Wiem, że ona mi kiedyś podawała tytuł, ale przyznaję, że już nie pamiętam. Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to cytat z bajki "Pingwiny z Madagaskaru" mort tam gra dobra robotę przy królu Julianie xD to serial bardzo czesto puszczany na TVpuls, jeden odcinek i widać morta xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani