Posty

Życzenie mojej Pani

Grafika
 Siedzę nudzę się. pytam mojej Pani.  - może bym coś obejrzał klimatycznego ?? - znowu nie dawno oglądałeś.  - Tak moja Pani ale ja seksoholik bym oglądać mógł ciągle żeby tylko nie przeszkadzał nikt. Niestety ale taka prawda moja Pani.  - Nie możesz oglądać ale napisz coś niech cie  fantazja niesie! - zbyt dziś za duzo myślenia przez cały dzień moja Pani wybacz nie umiem myśleć,  choć fajnie by było a na jaki temat moja Pani ?? - Tydzień z życia niewolnika 24h na dobę, odpisała Pani. - Dziękuje moja Pani.                                                                                                                                                                                                  Poniedziałek  Siódma rano budzi mnie zegarek, muszę szybko wstać przygotować mojej Pani śniadanie, kawę po czym kąpiel,w miedzy czasie dla siebie kawa i coś skubnąłem żeby nie być głodnym, 15 min później niosę śniadanie mojej Pani, stawiam na stoliku obok łóżka, po czym klękam koło mojej Pani ł

Sen w tle muzyka ....

Grafika
 Sen obył się dziś w ogrodzie wysokie płoty jakby wiezienie albo i nie sam nie wiem wielki dom Panie dwie siedzące na tarasie, moja Pani z koleżanką pierwszy raz ją widziałem. a ja przypięty do budy. Założony knebel do pyska maska psa. na sporym łańcuchu choć nie zbyt długim może 5 m do tarasu było z 8 kawałek jeszcze było tak chciałem sie dostać do Pań lecz one nie zwracały na mnie uwagi, piły wino leżały na leżakach opalając się nago co jakiś czas cmokając i gwizdnąć na swojego psa, wyrywałem się na łańcuchu żeby do Pań biec, szarpałem się skowyczałem lecz to był jakiś pomruk, Panię tylko się z tego śmiały, widząc moje męki. Pół dnia mineło słonko lekko schowało się za drzewa Pani nie znajoma podeszła do mojej miski nasikała, szybko podbiegłem do miski, Pani zdjęła mi maskę i wyjęła knebel zaszczekałam radośnie. - Grzeczny pies, smacznego do końca masz miske wylizać. Długo nie zastanawiałem się wypiłem wszystko szybko tak chciało mi się pić, nie przeszkadzało mi ze był mocny zasadnic

Rozmyślania..

Grafika
 Nadal jesteśmy w czarniej dupie, covid krąży nadal ograniczenie za ograniczeniem, nic się nie chce, lub się chce a nie można, niby nie ma ograniczeń w spotykaniach ale jednak, chce do mojej Pani a strach się wybrać. Niestety już raz byłem na kwarantannie z powodu kontaktu z covid, ale nic nie było musiał być to kontakt w czasie nie zarażania. Sam już nie wiem co o tym myśleć niestety nie ma spotkań z moja Panią nie ma  o czym pisać tym bardziej że jest to blog bardziej przedstawiający życie z BDSM, może napisze kilka felietonów jak ja to czuje co czuje ale to czas pokaże muszę do tego dojrzeć i pomyśleć jak to ugryść. Jak na razie nadchodzi okres najgorszy jak co roku jesien i zima nie ma radości  w mym psim sercu.  nuta na te wieczorne smety.... 

Sen - Starsza Pani...

Grafika
 A było to tak wieść głosiła ze w tym domu są starsze osoby a że jako ja mam miękkie serce i trzeba im pomóc, więc zapukałem otworzyła mi babcia zapraszająca do środka.  - Dzień dobry panu co Pan chciał ?? - Panie w opiece powiedziały że Panią trzeba pomóc, i zapukałem czy nie trzeba pomocy. - Co Pan chciał ?? głucha jestem niech Pan głośniej mówi.  Powtórzyłem co powiedziałem wcześniej, babcia zaprosiła do środka, wszędzie było czuć starymi ludźmi kupami na podłodze ludzkimi odchodami ale nie ze wszędzie ale tu kupa tam kupa, co jest nie maja wc pomysłem, w dwu pokojach było dwa łózka w nich dwie babcie każda osobno leżały kazała mi babcia siadać ale mówię że nie bardzo mam czas ja przyszedłem pomóc coś zrobić nie tylko siedzieć ale z opresji wybawiła mnie opieka z mopsu przyszła Pani niby sprzątać niby się tymi babciami opiekować. - Widzi Pan jak ja sie tu muszę męczyć zagadują mnie dziadki aja nie mam czasu.  Każdej dała jeść niby zabrała się za porządek ale porządku dalej nie było

Sen - krótki

 Drzemalem jak grali w piłkę śniło mi sie że Okolczykowalas moja Pani mi język suty i zamknęłas w klatce ptaszka śmiejąc się jak doskonale wyglądam, po czym znalazła się Pani Ania i śmiejąc się wparowała mówiąc że ciężko Twojej suce znałeś jakiś ładny ciuch rzuciła reklamówkę założyłem wszystko pasowało wyglądałem jak sisi, suka mojej Pani... 

Sen - cewnik dziś

 Siedzę w pokoju rozebrany wchodzi moja Pani, staram się okryc co mogę Pani się śmieje - jeszcze się mnie wstydzisz ?  - przepraszam moja Pani, odsłaniam wszystko. Pani ubrana w obcisla bluzkę spodnie z latexu na nóżkach szpilki stukały nadając wesołego harakteru, choć bylo poważnie i zaskakująco jeszcze nigdy tego nie było Pani podchodzi wyjmuje narzędzia zapala światła okazuje się że to jakas sala zabiegowa z fotelem na jakim suka od zawsze chciała siedzieć.  - siadaj suniu Pani się musi przygotować !! Usiadłam na krześle okrymam się prześcieradłem niechlujnie dość chłodno było,czekałam co się wydarzy dalej, a dalej moja Pani zaczęła się przebierać w zielony kostium szpitalny czepek rękawiczki maseczka wystraszylam się w pewnym momencie co będzie dalej może Pani chce żebym była prawdziwa suczka. - drzysz suczko boisz się zawsze byłaś cwana że niech Pani na mnie prubuje co mi tam !!  - wybacz moja Pani, ale pomyślałam że będziesz ucinać mojego penisa i jajka.  - haha nie tym razem tym

Nudna Niedziela.

Grafika
 Zapowiadała się nudna niedziela, wstałem meldunek śniadanie, po czym położyłem się jeszcze na trochę, słyszę Pani piszę.  - Cześć !! - Witaj moja Pani <kawa> dla mojej Pani. Co słychać moja Pani ?? - Nudy...  Po czym urwała się konwersacja przyszła godzina meldunku 14, znowu meldunek, obiad, po obiedzie odpoczynek. nawet lekka drzemka. ale jak ptak na gałęzi. niby spisz ale wszystko słyszysz.  - Jak tam moja Pani, może Pani suka by filmiki klimatyczne obejrzała sobie dziś ??  - Ok - Dziękuję moja Pani, ale niestety nie jestem sam, co za pech już tak kiedyś było znowu nic z tego zasmuciłem się.  Ale po chwili zostałem sam włączyłem coś ciekawego jednak nic mnie nie ciekawiło stare już te moje filmy nie ciekawią mnie, (nadmiernie strona oglądana hihi) ale kląkłem stronę krzak pojawiły się kolejne i kolejne  i kolejne aż zablokowało mi przeglądarkę. Uruchomiałem jeszcze raz teraz tylko krzaka jednego włączyłem pasuje pokazują się fajne ostre ale małe filmiki nie szkodzi interesując