Pani urodziny.



Wczoraj moja Pani miała urodziny, złożyłem życzenia. porozmawialiśmy chwile, Pani miła mieć imprezę z Przyjaciółkami i pewnie z uległymi, ale niestety korono wirus wygrał. Impreza się  nie odbyła, co moją Panią zmartwiło. Było czuć rozczarowanie i smutek choć wiadomo zdrowie i życie najważniejsze. Co się odwlecze to się nie ucieknie, jak to kiedyś u mnie w domu mówiono.
Ostanio piszę dużo tego bloga, przypominam sobie rzeczy które już minęły, których dobrze nie pamiętałem ale jednak wspomnienia wracają podniecają do tego wczoraj, tez leciał mój ulubiony film 'Hostel 3' uwielbiam brutalność wyobrażając sobie ze tam się jest na miejscu ofiary ale i tez jak ofiara, się uwalnia i mści się za wszystkie krzywdy jakie innym ktoś robił bez litości, wyraźnie ze mnie masochista i sadysta. Co powiedziałem mojej Pani, Pani potwierdziła, miałem ochotę pod ten film zwalić sobie konia choć, wiedziałem ze nie dawno miałem pozwolenie na więcej wiec nie spytałem mojej Pani przeszło jakoś. Po za tym nie chciałem mojej Pani psuć bardziej humoru. Lecz tez pisałem do mojej Pani przed snem że bym się chciał przytulić do moje Pani nóżek w tej chwili w obroży zapiętej mocno. po prostu mocno zatęskniłem za moją Panią !!

musiałem jeszcze edytować, czytałem jeszcze bloga Pani Kropki, jestem pod wielkim wrażeniem, choć w dobie tego co się teraz dzieje, w dobie tego wirusa, wpis bardzo podniecający. choć w głowie siedzi z tyłu czy to roztropne... czy nie lepiej było by isc do takiego miejsca już po całej tej aferze. Nie panikuję, bo niezbyt tam wierze w te koronowirusy inne paniki w tv, czym ona nas karmi. To tyle uważajcie na siebie ;)



Komentarze

  1. mort, czy ty pisząc o zemście, miałeś na myśli mnie i Panią Księzniczkę???
    Co do pojścia do klubu - to była decyzja Pana. Nie musi uległa uległemu więcej tłumaczyć;) Jeszcze raptem tydzień temu sluchało się o tych wszystkich zagrożeniach z powątpiewaniem i przymrużeniem oka. Niemniej jednak liczę dni od pobytu i mierzę regularnie goraczkę;) Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kropko nie nie, pierwsza część bloga tyczy mnie rozmowy z moja Pania a nie Pan, i tyczy się mojego masochizmu i sadyzmu ze podoba się mi zemsta w tym filmie, tak wiem że przed tym szaleństwem to się działo takie moje odczucie poprostu mort.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani