Obroża






Czym jest obroża dla psa sam nie wiem ale jest to takie coś że czuje się więź między Panią a mną szczególnie gdy się nie nosi na co dzień a jedynie jeśli się jest z Panią staje się wyjątkowym uprzywilejowaniem. Na początku moja Pani zakładała mi cienką obroże dla bardziej że tak powiem ratlerka czy małego kundla, i tez na początku sam musiałem zakładać i zapinać potem Pani tylko sprawdzała czy dobrze zapięta i tyle ale po jakimś dłuższym czasie bycia Pani psem dostałem większą grubsza  szeroką ćwiekami sztywna przeszkadzała w ruchach szyji jak i też to teraz Pani mi ja zapina tak żebym czuł że coś mam na szyj a nie tylko ozdobę. W tym momencie czuję, nie jestem w stanie opisać co czuję, jestem jakby wyłączony jestem tylko moja Pani i ja w obroży niby tylko taki symbol nie znaczący nic,  lecz kol wiek jest symbolem  uwięzienia  psiej duszy przez moją Panią. I to też z własnej woli nie z przymusu. to  chyba na tyle może kiedyś bardziej mi przyjdzie do głowy jak to opisać tak żeby to miało sens.




Komentarze

  1. mort, ty szybciej piszesz, niż ja czytam;) Wspaniałe te wrażenia z posiadania i zakładania obroży. To niezwykła chwila, gdy Pani ją zaklada. Ale zrozumie to chyba tylko osoba z naszej bajki... Najnowszy twoj wpis dopiero przede mną. Ciesze się już na niego;) Pozdrawiam, Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak proszę Pani, nikt nie zrozumie, jeśli nie czuje klimatu, bardzo mnie to cieszy że się Pani podoba ;) tworze tworze jeśli tylko mogę i mam pomysł to leci jak odrzutowiec a czasem nie mozna sie skupić nad pisaniem, pozdrawiam mort

      Usuń
    2. Znam te stany.
      Tak, tak mi się właśnie wydaje, że nasza seksualnośc i psychika działa w pokrętny sposób, który tylko ktoś podobny do nas jest w stanie zrozumieć. Kropka:)

      Usuń
    3. Nie inaczej myślę że nawet Dominujcy nie jest w stanie tego ogarnąć co się dzieje w tym momencie z jego uległym, ale tylko tym co czuje, ale nie ulegający oni tego nie rozumieją, jak można się oddać Dominującemu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani