Nadanie imienia cz.2


- Zrób tu porządek wiecej miejsca przesuń ławę mam dla ciebie niespodziankę !!

Pani wyjęła z magicznej torby, pończochy i coś jeszcze, Założyła mi pończochy na głowę tak żebym nic nie widział lub też żebym jak najmniej widział. nogawki zwinięte na oczy a reszta tak złożone żeby jak najmniej było widać, myślałem ze Pani ma w torbie magicznej ciastko jednak to nie było ciastko dała mi Pani coś pod nos nie śmierdziało nie pachniało coś co jedzą psy, pomyślałem gdyż z Panią rozmawiałem wcześniej na taki temat że coś kupiła swojemu psu, jakaś przekąskę i to bardzo psy lubią nazwa nić mi nie mówiła, ale Panią prosiłem żeby mi takie coś tez podała skoro jestem psem to chciał bym spróbować tego żarcia niby przysmaku.

- I jak smakuje ??
- Tak sobie moja Pani żadna rewelacja, żułem jak jakąś gumę i przełykałem. Ale byłem zadowolony ze mnie Pani czymś takim częstuje nie ważne co jadłem ważne ze mnie Pani tym karmi kolejne jakieś tabu przekroczone i tym bardziej czymś nie dobrym ogólnie pewnie żaden człowiek nie jadł tego nigdy a ja jadłem może nie cała paczkę ale trochę potem Pani powiedziała ze to krowi żołądek zasuszony surowy, nie zrobiło mi już potem to różnicy co to było. byłem gotów zjeść puszkę dla pasa konserwę, więc czemu tego miałem nie zjeść. Kiedyś mi Pani pewnie pod przymusem wmusi puszeczkę, mniam.

Po takich smakołykach Pani parę pasów dała przez plecy potem na dupie zostawiła ślady dość fajne, oczywiście nie tylko pasy były ale inne przedmioty kultu jakie Pani lubi, już po laniu jestem wykończony spełniony lubię się na jakiś czas wtulić w nózki mojej Pani.. cdn ....







Komentarze

  1. No tak. Jak mawiają - nie dla psa kiełbasa. Dla psa psia karma:) Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie proszę Pani, choć niem czy w innych umysłach uległych też tak jest, z tego co widzę na filmikach karmienie na siłę jest, znane w Dominacji, nie koniecznie psią karma,na mnie osobiście robi to piorunujące wrażenie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani