Koronoswirus 2

Kolejny tydzień w izolacji czy to potrzebne niby mówią że tak, choć z dnia na dzień wydaje mi się ze nie pokazują w tv jakie to zagrożenie nawet asfalt polewają spirytem, hmm czy to miał być wirus czy bakteria a może deszcz z nieba chmura z wirusem, dziwne te ich zachowania. Co dzień karmią głupoli czym innym raz mówią ze  metr wystarczy inni mówią ze minimum półtora metra, a widząc młodzież i starych a mojej wsi wszytko maja to w dupie tu nety srety telewizornie krzyczą a oni to nas nie dotyczy. Ale czym bardziej jestem zamknięty w domu z własnej woli to chce się na powietrze mimo ze mogę iść bo mam gdzie być i co robić. Dziwne sny miałem ostatnio ale nie będę ich opisywał bo sam nie wiem ni to klimatyczne ni nijakie zwykłe takie bez sensu. Kaszel mnie trzyma juz kolejny tydzień jakaś zaraz gorsza od korony mnie dopadła, wezmę leki dzień dwa spokoju potem znowu rano chce udusić, chyba to starość, mnie dopada hehe, to chyba tyle co mam wam dziś do przekazania trzymajcie się zdrowo, oby was humor nie opuszczał ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani