a miało być tak przyjemnie...cz 2

Wszedłem do salonu po drodze widziałem jakąś torbę magiczną ale nie zaglądałem do dziś żałuje bo wiem że to była torba Pani Księżniczki zamiast patrzeć w tv to bym prze lustrował Pani torbę może by mi się spodobało i moja Pani by na mnie to użyła, a tak to gapiłem się w tv grała muzyka za oknem się robiło ciemno. po chwili Panie weszły do salonu i moja Pani powiedziała jak wcześniej Pani Księzniczka.

- Mamy czas do 20 a potem musisz sie zmyć a my zostaniemy z nim same rozumiesz ??!!

Nie rozumiałem ale się nie sprzeciwiałem a jedynie przytaknąłem głową że rozumiem. 

- Idz do łazienki odśwież się jak zawsze wróć jak zawsze!!

Poszedłem chwile mi to zajęło umycie się wszystkie zakamarki żeby nie było żadnej wtopy potem perfumy żebym pachniał, stanołem przed moją Panią zmierzyła mnie wzrokiem Pani Księżniczki nie było. 

- Na co czekasz na podłogę i lizać Pani buciki i ładnie się przywitać !! już zapomniałeś jak Pani to lubi. 
Po chwili byłem już na ziemi zacząłem lizać buty mojej Pani wyglądały ładnie czółenka czarne dokładnie lizałem podniecony, pojedynczo Pani co jakiś czas mnie szturchała czymś w tyłek potem spojrzałem ze był to długi ratanowy bat owinięty cały w skórę ale tak delikatnie Pani mnie nim co jakiś czas obłożyła nie zwracałem na to uwagi porostu tak miało być moja Pani lubi takie zabawy, po czym zdoiłem Pani buty i ssałem Pani stopy paluszek po paluszku potem piętkę ale tak żeby nie potargać Pani rajstop można powiedzieć ze były całe mokre.. Weszła Pani Księżniczka

- Właśnie go związałam może masz ochotę ??

moja Pani wyszła, Pani Księżniczka zajęła miejsce mojej Pani.

- możesz lizać powiedziała Pani.
- Tak moja Pani.

Zacząłem lizać buciki były to jakby czółenka ale z odkrytymi palcami jak i też dużą szpilą co jakiś czas Pani podnosiła nogę nawet nie mówiła ale sam lizałem ssałem szpilę jakbym obciągał. potem lizałem Pani paluszki stopki, Pani też do mnie mówiła pytała o wiele rzeczy musiałem odpowiadać w czasie lizania, Pani się chyba już to znudziło powiedziała idź do kuchni napij się wody a może jesteś głodny, odpowiedziałem że nie, ale napić się napije wiozłem do kubka wody i się napiłem cdn...


Komentarze

  1. CZy to tyaka sama przyjemność lizać buty i stopy innej Pani na rozkaz wlasnej Pani? Jakie to odczucia? Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kropko, dobre pytanie, sam nie wiem po prostu Pani kazała wykonałem, nie zastanawiałem się na tym, czy to dobrze robiłem trzeba by zapytać Pani Księżniczki, dla mnie było przyjemnością to robić, że Pani Księzniczka chciała wogóle, moja Pani ma na to wielki wpływ to nie jest tak że ja każdemu schylę kark równie dobrze mógł bym być po tej 2 stronie bata, a jakie to odczucia uległości bo tak moja Pani chce to się liczy najbardziej i tak samo jak Parę razy Pani Kropko napisała do mnie na równi, nie można ze mna tak rozmawiać muszę być niżej czuć to, ja mam być pod władnym nigdy ani góra ani decydentem ani na równi. Tak jak moja Pani kazała z Panią rozmawiać jako Domina nie uległa. pozdrawiam mort.

    OdpowiedzUsuń
  3. mort, Pani może się zachowywać i zwracać do uleglego jak jej się podoba. A jak będziesz mi kolejny raz zwracał uwagę, że odnoszę się do Ciebie niewłaściwie, to będę się bala zamieścić komentarz... Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi bez przerwy Pani Kasiu aż nie jest tak źle ;) ale raczej rozumie Pani o co mi chodzi :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani