Siedzę 2

Mija wieczór, cały czas ja podjarany cała sytulacja chce pisać z moja Pania zaczepiam Ja piszemy o swoich sprawach  pytam jak mój opis na blogu czy się Pani podobał, Pani pisze że tak. Ucieszyłem się bardzo takie pochwały. Chciał bym żeby dobrze się to czytało ale i też ciekawiło. Po chwili rozmowy.

- masz suko do 24 czas na zrobienie sobie dobrze i to szybko !!

- Dziękuję moja Pani ale nie jestem sam :( nic z tego moja Pani :*

-Wiec idz do łazienki, wykonaj polecenie suko !!

- Ale tam tylko na rękę moja Pani bo nie wstane z podłogi.

-Ok

Tak więc się stało poszedłem do WC miałem nie całe 10 min, starałem sie mały nie chciał stanąc :( emocje ogromne ale jednak problem chwilę się wyciszyłem zaczolem sobie wyobrażać że jest koło mnie moja Pani kilka rochow workiem scisniec bolących nadal sutek zawirował świat cało zadrżało im starszy jestem tym bardziej z orgazmem odpływam, na mojej dużej dłoni. Pojawiła się duża plama spermy zaczęło też przeciekać więc szybko wlałem do pyska cała zawartość przelknelem nie było to zbyt dobre nie lubię tego smaku ale nie mam wyboru zawsze muszę jeśli się tylko spuszcze zlizać i połknąć taką mam umowę z moja Pania. Odzyskałem świadomość umyłem się wróciłem do pokoju. Pisze mojej Pani jaka jest sytulacja. Na co Pani pisze.

- Ale suce zalezalo to sie postarala prawda?

- Tak moja Pani dziękuję.  Wierna suka mort ...










Komentarze

  1. Widzę, że Pani jest bezwzględna i przyjemność ma swoją cenę;) Ale przecież o to chodzi w tym wszystkim��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) choć czasem jak widać trzeba i przyjemność dostać czy sie chce czy nie :)) hihi ;))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani