Poranek

Wstałem rano bardziej się zwloklem niż wstałem ktoś już po kuchni chodził na szczęście nie moja Pani, przygotowałem całe śniadanie zjedliśmy z Pania i domownikami po śniadaniu Pania zaprosiłem na odpoczynek a sam zajotlem się sprzątaniem, i zrobięniem kawy po czym Pani postanowiła się drzemać oj szkoda że nie jesteśmy sami cały czas :)  ale i tak nie narzekam jest przemilo. choć czuję się fatalnie głowa boli wszystko boli   czekam co będzie dziś czy coś będzie bo może nic jeszcze przed nami ognisko czekam aż trochę słonko zajdzie za chmurki i zrobi się chlodniej.… 

Komentarze

  1. Pani rzeczywiście musiała bardzo dużo pracować ostatnio, skoro potrzeba drzemki ją już po śniadaniu:) A bóle głowy czasem zdarzają się z nadmiaru emocji... Czeka się na spotkanie całemu w skowronkach, a potem tego szczęścia aż za dużo. Życzę, żeby Ci minęlo i żebyś czerpał jak najwięcej z Waszego wspólnego pobytu* Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani poszla spac po 3 w nocy a wstala po 5 bo na 6,30 miala byc podwozka po Mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sory to nie ten ranek. Ale w nocy rzeczywiscie pozno poszlam spac, ale musialam wykorzystac ze pies blisko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani