4 lipiec

W końcu są niby krótko jechali miejscowość za miejscowością pojawiają się wiadomość na komunikatorze, już nie daleko widzie jadą , ale czy to oni inne auto ale jednak tak, wysiadają dzwonią do furtki wchodzą witamy się, ktoś jest nie znajomy przedstawiamy, po czym proponuje kawę , herbatę, wszyscy kawę, nie dogadujemy się myślę o kawie a jest pora śniadaniowa może śniadanie a nie kawe ale okazuje się ze tak kawa ale do tego śniadanie a nie kawa  ciastkiem, na szybko robię kawę potem kanapki kroje warzywa uff poszło szybko tylko coś goście nie chcą brać się do jedzenia, ale jeśli gospodarz je to inni tez zachęcam do częstowania poszło jakoś, posiedzieli pogaworzyli, Przyjaciółka mojej Pani pojechała dalej moja Pani została. Rozmawiamy ze jest z męczona ze by sie chętnie przespała czemu nie pada odpowiedz, choć czy to dobry sen jak ktoś coś w kolo mówi ktoś przychodzi wychodzi, odwiedza i trzeba wstawać siadać ale jakoś to było, po obiadku jak zawsze mojej Pani obsługiwałem do końca, hmm podobało mi się jak Pani spała przyglądałem jej się, niby może dla kogoś nic od ktoś śpi  a dla mnie ktoś wyjadkowy śpi u mnie w domu mogę się opiekować moja Panią, zleciał dzień dość szybko tym bardziej  ze rózni ludzie w miedzy czasie nas odwiedzali, nad szedł wieczór jeszcze jakiś film, po czym było juz grubo po 24, Pani poszła do łazienki się kąpać wróciła położyła sie Pani kolo mnie oglądaliśmy dalej film już przysypiałem w końcu zostaliśmy sami, Pani poszła do pokoju przyniosła tubkę kremu, 

- masz posmaruj mi stopy ! wizonem trochę na palec ale jak poczułem stopki to nie mogłem się oprzeć zamiast krem to jęzor i ślina zaczęła pracować, odłożyłem krem i zacząłem jak zawsze pracować językiem, po czym ssałem cala stopę paluszki Pani się to spodobało włożyła mi Pani prawie cała stopę do pyska sam sie dziwiłem ze tak można zrobić żeby zrobić stopą głębokie gardło, dość długo to trwało pierw jedna noga potem druga noga, masaz łydek nóżek, odczuwałem podniecenie ale i zmęczenie wstałem wcześniej przez cały dzień służeniu mojej Pani i innym zmęczyło po masażu tez już ręce bolały, zezuwałem ze Pani sie rozkręca myslem ze jeśli nasmaruje jeszcze nóżki mojej Pani kremem to pojdziemy spać, Pani miała inne teraz plany niż ja. zjeła z siebie piżamkę jak i tez majtki i padło 

-masuj nogi ! wiec zabrałem sie do masowania nóżek, Pani na mnie patrzy. 
- raczej myslałam ze pyskiem!
Zaraz złapałem sie za robotę lizaniem mojej Pani po udach po strefach erogennych, chwile to trwało co jakis czas zatrzymywałem się na środku ale nie lizałem wydaje mi się ze delikatnie było czuć na cipce mój oddech, bylem dość blisko i dalej lizałem uda blisko, gdzies przeczytałem że tak trzeba żeby kobietę podniecić żeby pierw ja rozbudzić a nie tylko ciągać za cipeke i padlo nagle, 
- liż ją tylko głęboko i mocno !
Wydawało mi się ze robie to zawsze jak najlepiej umiem choc mam jęzor szeroki anie długi, czasem brakowało powietrza jak Pani chciała szybciej i mocniej ustawiała mi głowę tak żebym trafiał tam gdzie Pani lubi, z perspektywy czasu wydaje mi się ze lepiej to poszło mi tym razem nie krztusiłem sie brakiem powietrza tylko czerpałem na spokojnie i na spokojnie moja Pani kończyła choć juz wiem ze doszła to nie przestałem ssać lizać piękne odczucie, po drodze Pani mi mi mówiła jeszcze świństewka jakieś ale dokładnie nie słyszałem, już po wszystkim, 
- powycieraj Mnie teraz i do pyska zjedz 
- dziękuje moja Pani
Tak też zrobiłem Pani, odpoczeła chwilę i wyszła do pokoju przyniosła mi przytulankę 
- masz cały dzień dla ciebie ja nosiłam powachlowałem po czym włożyłem do pyska razem z chusteczkami zjadłem jak Pani kazała, Pani wróciła jeszcze raz za parę minut sprawdziła czy zjadłem. 
- możesz isc spać jak już skończyłeś. 
- Tak moja Pani dobranoc.
- Pa i Pani poszła do swojego łózka ja zostałem chwile ale zaraz padłem szybko. 
















Komentarze

  1. Intrygujące czym jest przytulanka?;))
    Wyobrażam sobie Twoją radość, mort. Bliskość ukochanej Pani,,,
    Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bierze powiedzieć co przytulanka, kiedyś pisałem przytulanka jest to podpaska zużyta :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A faktycznie! Już pamiętam;)) Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom ale też widziałem że Pani dodała post przeczytałem kawałek resztę później a teraz nie bardzo mogę tym bardziej że podniecenie nie wskazane teraz hihi ;)

      Usuń
  4. Tak dzis relaks gdzie Moja szmata przed snem moze umyc Mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi moja Pani i do tego do dziś dupa piecze ...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani