Obroża

Pisząc odpowiedź na blogu, postanowiłem napisać coś o obroży może to ciekki temat na bloga a jest zupełnie inaczej. Obroża niby nic kawałek skórki czy paska zawinięty lub zapięty na szyji ma symbolizować nasza uległość w stosunku do Dominujących to prawda jest coś w tym bez tego paska czujemy się swobodnie a jak już założony mamy to już coś uwiera coś przeszkadza z czasem się przyzwyczajamy. Ale czy tylko fizyczność nie ale i nasza psychika staje się bardziej uległa tym bardziej jeśli obroże zakłada nam nasza Domina lub też nie chcemy jej nosić a jesteśmy zmuszeni i widać że to naprawdę jest obroża psa. Uwielbiam jak moja Pani zakłada mi obroże gruba ciężka zapina ciasno w tedy odlatuje ;) rozmarzylem się xD 



Komentarze

  1. To jak osoba dominującą zapina, to jest najlepszy wariant, potwierdzam. Też mam fantazje o takim ciasnym, celowym zapięciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wspomnienie i uczucie wspaniałe pozdr anonima

      Usuń
    2. Muszę Cię rozczarować, Mort. To tylko ja. Kropka.

      Usuń
    3. Ależ nie jestem rozczarowany bardziej mi miło :) tak.mualalem że to Pani kropeczka ;))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani