Nagły sms od Pani,

Pani z przyjaciółkami jechała na imprezę bdsm gdzieś pod Łódź, rozmawiały o mnie pewnie. oglądałem własnie 1 z 10

Zabrzęczał dzwonek sms, czytam: Natychmiast zrób foto na goło i prześlij do mnie!!

Pierw czytałem nie wierząc co czytam potem sprawdzałem czy to na pewno od Pani, przecież nigdy takiej fotki nie chciała moja Pani, zawsze mówiła od wróć pysk żeby nie było cie widać i robiła zdjęcia jakie chciała, ale po chwili jakby z letargu otrzasnołem się i napisałem "chwileczkę  nie jestem sam."

Serce mi waliło jakbym coś nabroił i teraz będzie kara, myśli kłębiły się wiem ze negocjacje by nic nie dały musiałem to zrobić i wysłać fotki z pyskiem cały nagi, nie chodziło tu o nagość chodziło tu o pysk że wszystko było widać, ale posłusznie zrobiłem na zapas dwa wysłałem, choć serce drżało po co te foto, potem dostałem nie pożałowałem i potem pomyślałem że dobrze ze się nie kłóciłem po co na co tylko zrobiłem co Pani mi kazała wiem ze nie zrobi mi moja Pani krzywdy ale jednak obawa zawsze jest jeśli się pysk pokazuje, jak pisałem nie pożałowałem moja Pani przysłała mi fotki erotyczne Pani Kropki do tego jeszcze z użytą przytulanką piękny widok dla fetyszysty. fantazje zadziałały żałowałem ze mnie tam razem nie ma, i że nie mogę tam z nimi być. w tym miejscu też dziękuje Pani Kropce. Ps. nigdy to tych fotek nie waliłem konia, teraz sobie z tego zdałem sprawę a naprawdę jest do czego :x


Komentarze

  1. ... i to obficie;))) Przyjemnie było powspominać dzięki Tobie, mort:) Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Pani, jest to jeden z wieczorów ktory coś pękło coś co było nie do przełamania raczej nie wiedziałem że dam coś takiego radę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani