Sen- pragnienie

 Wielkie pragnienie obejrzenia filmu klimatycznego naszło mnie, Pani już poszła spać, ja prawdę mówiąc też ale drzemałem i sobie marzyłem ze Pani pozwala na noc obejrzeć coś klimatycznego i ostrego. Więc pisze do mojej Pani że proszę o pozwolenie obejrzenia filmu klimatycznego, szukam po stronkach nic nie przykuwa mojej uwagi, więc piszę do mojej Pani. 

- moja Pani nic ciekawego nie mogę znaleźć wszystko jakieś nie ciekawe moja Pani, na to moja Pani.

- masz tu linka i obejrzyj może ci się spodoba ale nie tylko ma ci sie spodobać ale i tez masz pamiętać fabułę, Ja cie z niej przepytam... 

- Dziękuję moja Pani 

Z miła checia kliknąłem co mi Pani dała zacząłem oglądać, a był to film bardzo ciekawy w pierwszych scenach byl sex, potem poszedł murarz na budowę i przez całość filmu budował białe sciany na koniec filmu przyszła jakaś laska zrobiła mu loda i skonczył się film, ja bardzo znudzony co mi Pani dała myslem ze bedzie cos ciekawego. Raczej oburzony jak zadowolony zgłosłem sie do Pani. 

- obejrzałem moja Pani, film dziękuje choć nie podobał mi się.  Pani w wielką radością i szyderczościa 

- haha a Ja jestem bardzo zadowolona ze mnie posłuchałeś i obejrzałeś bardzo fajny film klimatyczny co uczy cierpliwości. Nie ważne co ci się podoba, to jest moja decyzja haha, 

wszystko znikło ja się obudziłem ale sen był zastanawiający. 



Komentarze

  1. Ciekawe jak by go zinterpretował specjalista od snów:) Pozdrawiam, Kropka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani