Sen - cewnik dziś

 Siedzę w pokoju rozebrany wchodzi moja Pani, staram się okryc co mogę Pani się śmieje

- jeszcze się mnie wstydzisz ? 

- przepraszam moja Pani, odsłaniam wszystko. Pani ubrana w obcisla bluzkę spodnie z latexu na nóżkach szpilki stukały nadając wesołego harakteru, choć bylo poważnie i zaskakująco jeszcze nigdy tego nie było Pani podchodzi wyjmuje narzędzia zapala światła okazuje się że to jakas sala zabiegowa z fotelem na jakim suka od zawsze chciała siedzieć. 

- siadaj suniu Pani się musi przygotować !! Usiadłam na krześle okrymam się prześcieradłem niechlujnie dość chłodno było,czekałam co się wydarzy dalej, a dalej moja Pani zaczęła się przebierać w zielony kostium szpitalny czepek rękawiczki maseczka wystraszylam się w pewnym momencie co będzie dalej może Pani chce żebym była prawdziwa suczka.

- drzysz suczko boisz się zawsze byłaś cwana że niech Pani na mnie prubuje co mi tam !! 

- wybacz moja Pani, ale pomyślałam że będziesz ucinać mojego penisa i jajka. 

- haha nie tym razem tym razem coś innego !! Po czym zabrała się do przygotowywania jak było wszystko  gotowe siadła koło mnie na stolku poczułem że coś grzebie przy moim penisie.

- gotowe popatrz jak ładnie cię zacewnikowalam! 

 Faktycznie cewnik był na swoim miejscu nie poczułam nawet kiedy i co i jak mocz plynol do worka napełniał się dość szybko. Pani wstała podeszła do mnie do góry.

 - dziękuję odpowiedziałam mojej Pani, piskliwym głosem jakby mi Pani jaja ucięła a nie cewnik zalozyla.

 - a teraz twoje drugie marzenie cewnikowanie żołądka przez nos ! Zrozumiałaś co się do ciebie mówi Pani palcatem po udzie klepla żebym się obudziła z letargu. 

 - tak moja Pani dziękuję bardzo. 

 Pani wyciągnęła cewnik z szafki zaczęła spokojnie wkładać do nosa zaczęło być nie przyjemnie za szybko nie tam szło gdzie miało zaczelam się krztusić Pani wyjęła zaczęła od początku tylko tym razem miałam współpracować poszło dość szybko był w zalodku. Oczy miałam zapłakane spocona Pani mnie powycierala, ja skończyłam. 

 - i jak się czujesz ? 

 - dobrze moja Pani wydukalam z bólem gardła nosa.

 - cieszy Mnie to ale to nie wszystko teraz jeszcze jeden do drugiej dziurki !! 

 Ten poszel dużo sprawniej Pani często zaglądała czy idzie prosto do żołądka czy gdzie indziej miałem też przełykać jak już siedział to Pani wzięła z worka naciągnęła pissu i wlała przez oba cewniki były drożne.

 - teraz możesz się ubrać uważaj tylko na cewniki oczywiście zostają na parę dni nie możesz ich wyciągać modyfikować itp. 

 - dobrze moja Pani. Poszlam do siebie do pokoju położyłam się na łóżku. Pani przyszła i mówi

 - skoro masz już swój wymarzony cewnik i tu też masz zakaz sikania za każdym razem guzik ktoś przyjdzie opróżni worek,jak też z jedzeniem będziesz karmiona przez te sondy w nosie strzykawka więc nic się nie przejmuj odpoczywaj, obudziłem się ze zlanym prześcieradłem okazało się że to był spust po za cewnikiem.

 - teraz będziesz w tym spał ile razy się spuscisz haha zapach spermy unosił się dość intensywnie, obudziłem się że spustem w majtkach i cały mokry dziękuję moja Pani :) 

Komentarze

  1. Grr, dwa razy pisałam wczoraj komentarz i nie zapisał się:( Może dlatego, że wreszcie miałam czas w spokoju przeczytać to w pociągu, a tam zasięg niestety, się zrywa. Musiałeś wiele razy przebywać w szpitalu, bo jednak często Twoje sny są w klimacie medical. A przy okazji wychodzi jeszcze jedna sprawa - jak ważne są takie elementy, jak budowanie grozy przy pomocy przebrania się w odpowiedni strój;) Czy cewnikowanie jest bolesne dla mężczyzny? Pozdrawiam, Kropka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oj, w pociągach niestety tak czasem jest, miedzy stacjami bts się nasze urządzenia przełączają i mogą być luki. Kiedyś to był 2 dom a raczej dom a 2 dom to dom rodzinny, tam niestety albo stety mnie skrzywili ;) Elementy jak najbardziej choć też nie do końca ale szczegóły na pewno, tak im groźniej tym bardziej podniecająco dziwne aparaty dziwne narzędzia, fotel ginekologiczny widziałem w wieku 14l nie łatwo się domyśleć że prawie latałem po oddziele z podniecenia haha, czy cewnikowanie boli raczej nie, bardziej sprawia dyskomfort, parcie na sikanie a nie można, lub czasem też ulgę, nie móc cie wysikać a sam leci mocz, najczęściej lekarze używają lidokainy więc tez znieczula prącie. Ale już zacewnikowany spuścić się to już jest coś hmm, boli czasem piecze, nawet jeśli się jest podnieconym to może boleć piec, gorzej jak ten san się lubi xD i też zależny jaka rura w penisie siedzi :) mi się to podobało... Bardziej po usunięciu po paru dniach przyzwyczajenia tylko opróżniania worka i zmiany majtek bo przecieka czasem, stan zapalny i sikanie sprawia ból, piecze... Czasem teraz nie raz do mojej Pani pisze że bym wolal mieć tej nocy cewnik bo ileś razy sie budziłem zeby sie wysikać xD

      Usuń
    2. A Twoja Pani cewnikuje Cię czasem? Kropka

      Usuń
  2. Nigdy. Nie znam sie na tym. D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak Pani pisze nie, i nie zna sie choć nie raz namawiam żeby Pani spróbowała choć ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani