Sen/ Gangster

Sen jak sen, jak to czasem myślę za duzo tych filmów o bandziorach i wojennych to się potem człowiekowi miesza w głowie. Tak więc stoję przed drzwiami jakimiś pukam otwiera mi facet z mina posępną mówi:

 -Czego ??
-Ja do pani Natalii, otwiera drzwi skrzypią wchodzę wszędzie ciemno jakieś tylko czerwone lampki
po bokach się świeca  jak już bym rozumiał to burdel chyba jak się nie mylę ale idę dalej z pokoju wychodzi dziewczyna wita się zemną podając rękę do przywitania wpół uścisk.

- Miło ze jednak jesteś twoja Pani mówiła że jesteś nieśmiały a tu proszę całkiem dojrzały mężczyzna już a ja myślałam że przyjdzie chłopak nieśmiały miło się pomylić. Wciąż coś mówiła jak szliśmy dalej korytarzem po chwili miałem dość już tego słodzenia ale już nie daleko otworzyła drzwi kolejne, to był jakby salon z lożami w kolo różni goście w kolo siedzieli rozmawiali pary mieszane jak same panie, sami panowie. a na tylnej ścianie jakby pokoju była jakby scena i na tej scenie przywiązane do krzeseł pół lezących dwie dziewczyny patrzące jakby na siebie ale wzrok był skierowany na tego co stał miedzy nimi w tym miejscu nie było nikogo, lecz Natalia podając mi bat powiedziała:

- Proszę podobno chcesz spróbować jak to być Dominującym.

- Nie potrzebuję.

Odepchnąłem rękę jej i sam stanąłem na swoim miejscu, już z daleka widziałem ze były związane jak już miały ślady na ciele że były chłostane, widać było ze już są dość upodlone i obolałe. i bardzo rozgrzane więc pomyślałem ze nie potrzebuje już bata. podeszłem do pierwszej przyjrzałem się jej była skrępowana sznurkami przez cale ciało i zaczepiały sznurki przesz jej cipkę więc je nagnoiłem strzeliłem jakby z gumki zabolało zasyczała łzy popłynęły z oczu tylko się uśmiechnąłem. Druga natomiast była związana podobnie ale sznurki miała w koło piersi i tak że przechodziły przez sutki.tym razem nie pociagnolem za sznurki a za same sutki wiedziałem jak to boli złapałem mocno i pociagnołem i ona zasyczała puściła łezkę to mnie bardzo podnieciło spodnie spuściłem a tam wielki jak nie mój kutas, może z 30cm popatrzałem na Natalie nie musiałem nic mówić zaraz uklękła zaczęła lizać szarpać sssac potrząsać nim, patrząć jak cierpią leżące dziewczyny nie ukrywały łez co mnie bardzo podniecało na przemian bawiłem się jak nie cipką to sutkami. Gdy nagle targnął mnie mój orgazm zalałem do pełnych ust Natalię jak i na twarz. Z szyderczym uśmiechem zlizała i połknęła wszystko po czym oblizała mój penis.

- Dziękuję dawno nie miałam tyle spermy w buzi i na buzi.

- Proszę częściej was będę odwiedzał to będziesz miała częściej okazje mieć, uśmiechnąłem się po czym, znowu zabrałem się za masowanie cipek 2  na dwie ręce, chwile to trwało ale widziałem ze nie długo będzie finał jednej jak i drugiej, po czym jak doszły. Natalia znowu zabrała sie do lizania ich cipek z soków jakie wypuściły z siebie. Po czym je odwiązała. i wszyscy wyszliśmy do łazienki tam wszystkich nas Natalia umyła dokładnie, ubrała i wyszliśmy każdy innymi  drzwiami.





Komentarze

  1. Zawsze jedna cipka będzie poszkodowana, gdy się jest prawo- lub leworęcznym. Gdzieś kiedyś przerabiałam to, ale nie pamiętam dokładnie gdzie. Zapamiętałam, bo byłam ta poszkodowana cipka...😀 Wracając do ciebie, Mort, to sen aż niewiarygodnie realistyczny! I ciekawe, że podniecają Cię łzy z bólu. Czyżbyś miał zadatki na sadystę?😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem Pani Kasiu ;) jak to jest ale wierzę, że tak musi być. Czy ja sadysta moja Pani mówi że nie ale myślę że tak, podnieca mnie ból kobiet tylko że nie wiem czy podnieca mnie to że ją boli czy to że może ja bym chciał być na jej miejscu, Po za tym nie jestem uległy dla wszystkich :) Wydaję mi się ze mogł bym przenieść inicjatywę na swoją korzyść. mort :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ps, Pani Kasiu moje zazywczaj sny sa tak realistyczne że jak się budzę to sprawdzam gdzie jestem i czy czasem nie ma mokro w kolo. :) mort

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani