Ciepła pupa

Śniło mi się ze byliśmy z moja Panią u moich  znajomych razem.Był do dom wielki przez środek przechodził korytarz, do każdego pokoju osobno na korytarzu ciepło przyjemnie pachniało drzewem. W osobnych pokojach spaliśmy Pani była w WC, ja poszedłem tez czekałem i przed WC Pani wyszła przed kazała się nachylić i wpakowała mi gruba świeczkę w tyłek ale taka naprawdę gruba i nie dość ze gruba to ciepła zrobiła taki czop zakleiła cale dupsko po czym założyła majtki klepnęła w pośladki. na korytarzu nie mogłem się wydrzeć ani nic cisza miała być żeby nikogo nie obudzić.

 - Miłych snów! rzuciła z uśmiechem po cichu,

Pani poszła do swojego pokoju,odprowadziłem moja Panią, do jej pokoju, pocałowałem w nóżki a sam odszedłem do swojego pokoju był o wiele dalej lecz, ciężko było z tym iść nie dość ze wielka świeca tkwiła w moim tyłku, to jeszcze rozgrzana tak że była plastyczna i w środku grzała. co też sprawiało rozkosz w moim ciele...


Komentarze

  1. Schauen Sie sich die besten BDSM geschichten an! Besuchen Sie unser Portal und überprüfen Sie: http://beste-bdsm-geschichten.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam takie czarne gromnice do tego celu�� Brzmi, jakby marzyła Ci się penetracja�� Życzę Ci Mort realnego spełniania tych szalonych snów i oczywiście zdrowia�� Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Może tak być jak Pani pisze, choć trudno powiedzieć przez te pandemię wszystko się chce a najbardziej spotkań których nie ma :( wszystkiego najlepszego w nowym roku !!

      Usuń
    2. Dziękuję i wzajemnie! Kropka

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poznanie Pani Kropki

Poznanie mojej Pani Doroty

Życzenie mojej Pani